Πώς το Men of Style λάνσαρε διαδικτυακά μαθήματα και ανέπτυξε την πλατφόρμα του.

Uplevel Marketing
Uplevel Marketing

Η Πρόκληση

Το Men of Style, η Νο.1 ελληνική πλατφόρμα για την ανάπτυξη κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, ήθελε να λανσάρει μια νέα σειρά διαδικτυακών μαθημάτων. Η πρόκληση ήταν να επεκτείνει επιτυχημένα την ήδη υπάρχουσα φυσική παρουσία του brand στον ψηφιακό χώρο, προσελκύοντας νέο κοινό και διατηρώντας την υψηλή αξιοπιστία του brand.

Η Λύση

Η ομάδα της Uplevel Marketing σχεδίασε και υλοποίησε μια πλήρη στρατηγική λανσαρίσματος που περιλάμβανε:

  • Στοχευμένες Facebook & Instagram διαφημιστικές καμπάνιες με έμφαση στο σωστό positioning και ισχυρή πρόσκληση για δράση.
  • Κατασκευή ειδικών landing pages που καθοδηγούσαν τους χρήστες σε σαφή και προβλέψιμη ροή εγγραφών.
  • Δημιουργία στρατηγικού video περιεχομένου και ad creatives, βασισμένων στα ισχυρά σημεία του brand και στις ανάγκες του κοινού-στόχου.
  • Ανάπτυξη nurturing email sequences για την αύξηση της αφοσίωσης και τη μεγιστοποίηση των μετατροπών.

Τα Αποτελέσματα

  • +40% αύξηση στις εγγραφές στα online μαθήματα μέσα στους πρώτους μήνες από το λανσάρισμα.
  • +25% αύξηση στα ποσοστά αλληλεπίδρασης σε πληρωμένες διαφημίσεις.
  • Στρατηγική ανάπτυξη της νέας υπηρεσίας και επιτυχημένο λανσάρισμα της online πλατφόρμας του Men of Style.

Περισσότερες Ιστορίες Επιτυχίας

Πώς η Evroal κατέκτησε την κορυφή στα κουφώματα αλουμινίου.

Πώς η Beauty Collagen προσέλκυσε σταθερή ροή νέων πελατών.

Πώς η AHAVA Cosmetics επέκτεινε την παρουσία της και το B2B δίκτυό της.